środa, 2 grudnia 2015

Aktualizacje & Wednesday Outfit #2

AAAAAA!
Hej! Czy wy też to widzieliście?


KUCE ISLANDZKIE!
Boże, boże boże. MUSZĘ GO MIEĆ :3. Wygląda zupełnie jak mój koń <3 (który jest Konikiem Polskim, ale szczerze mówiąc mam to gdzieś). I ten kłus! Jak go zobaczyłam, to w brzuchu dosłownie poczułam że mnie skręca! *Ida opanuj się*
Dobra. Okej. A więc jest środa, i pora na kolejną dawkę Wednesday Outfit! Tym razem niestety, udało mi się zrobić tylko jeden set (szkoła, szkoła jeszcze raz szkoła ;-; )

My Western Pleasure


Postać:
Kapelusz: Brązowy Wełniany kapelusz; dostępny w Srebrnej Polanie
Kurtka: Kurtka Westernowa; dostępna w Centrum Handlowym
Spodnie: Zestaw do ujeżdżania- bryczesy; dostępne w Srebrnej Polanie
Rękawice: startowe
Buty: Popularne Buty Jeździeckie Jorvik; dostępne na Farmie Marleya

Koń:
Siodło: Siodło Eksperta; dostępne w Moorland
Czaprak: Duży Czaprak- śnieg; dostępny w Centrum Handlowym
Ogłowie: Brązowe Ogłowie na zawody; dostępne w Centrum Handlowym
Owijki: Białe
Kokardy: Białe


No, to by było na tyle :*
NIE ZAPOMINAJCIE O KONKURSIE (:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz