wtorek, 1 grudnia 2015

KONKURS! & 17 Level & Info.

Hej Hej Hej!
Chciałam poinformować was o kilku rzeczach. No to tak- po pierwsze, mam 17 level. Grałam, grałam, i nagle "bum" nabiłam 47 tysięcy XP. Bardzo miło mi z tego powodu, niestety screena nie dodam, ponieważ mój internet jest na tyle niestabilny, że nie mogę wejść na serwer. Po drugie- mam teraz zamiar częściej wstawiać posty. Z racji tego, że będzie ich więcej, potrzebuję tematów na "cotygodniowe" posty (typu np. "Monday Q&A"). Swoje propozycje (boże, o ile ktokolwiek to czyta) dawajcie w komentarzach. Dobra, przechodzimy do trzeciej sprawy- z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałam ogłosić 
Konkurs!
 Nie trzeba robić w nim nic specjalnego, jedynie polecić mnie na swoim blogu/ kanale/ gdziekolwiek i w komentarzach napisać "zgłaszam się, i spełniłam warunki", czy coś w ten deseń. Przewidziałam trzy miejsca (które losowane będą za pomocą strony losowe.pl). Zgodnie z kolejnością wylosowania, osoba na pierwszym miejscu jako pierwsza wybiera nagrodę, na drugim jako druga itd. Przewidziane nagrody to:
1. Świąteczny rysunek konia (pełne ciało)
2. Świąteczny edit konia (pełne ciało z jeźdźcem)
3. Świąteczny edit postaci (od pasa w górę, lub cała postać, zależnie od nadesłanego zdjęcia)

Uwaga!
Konkurs zostanie unieważniony, jeżeli wystartuje w nim mniej niż 5 osób! Zapisy trwają do 15 grudnia!


No, to papatki, mordki moje <3 U was też pada śnieg?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz