sobota, 12 grudnia 2015

Popularna w Aideen, i początek misji ratunkowej dla Lisy +Stary Bunkier

Hej, hej, hej!
Dziś zostałam popularna w Aideen! Zrobiłam mnóóóóstwo zadań, tak, że teraz jestem już w prawie połowie 17 poziomu.


No, ale porobiłam też mnóstwo zdjęć, i oto one:
Apokalipsa w Srebrnej Polanie.

I rozmowa z wiewiórką

 Klikałam w Niebieskie Gwiazdki

By zamknąć Pandoryczne Szczeliny


Tam zaznaczona czerwonym kółkiem jestem ja.

Weszłam do Grobowca Jona Jarla

I do komnaty kręgu księżyca

 Gadałam z Mistrzem Szpiegowania

A później zamykałam jeszcze więcej szczelin.

I zaczęłam misję ratunkową dla Lisy

A oto bonus, stary bunkier B7 w Eponie

No, to by było na tyle. Jutro pierwszy dzień z naszego kalendarza adwentowego!
Całuski, Buziaki i więcej godzin spędzonych w StarStable



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz