czwartek, 10 grudnia 2015

Nowy Koń!

A jednak, rodzice pozwolili mi kupić SC. Z tego powodu powitajcie
Tequilę!
Byłam tak nią zachwycona (każda rzecz która nawiązuje do mojego konia jest dla mnie święta) że zrobiłam całą sesję zdjęciową. Przy okazji- znalazłam ten tajemy wodospad w Eponie, więc wstawię tutorial jak tam dojść. Jeśli nie lubicie oglądać zdjęć, to naprawdę, radzę przewinąć (:


I w tym momencie wpadłam na płot. Nie umiem robić seszyn profeszyn.





Grzywka ułożyła się tutaj tak słodko, że musiałam to dodać :3




Oto tajemny wodospadzik (:

Tutaj jestem ja, z moją najlepszą przyjaciółką (z SSO i reala) Anne Mooseland

No, to by było na tyle. Spodziewajcie się dziś jeszcze jednego posta, z kalendarza adwentowego, który zaplanowałam na dwa tygodnie (:

Całuski, Mocne mocne uściski i brak talentu do seszyn profeszyn



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz